عنایتی: رحمتی باعث جدایی من نشده است

 

کاپیتان فصل گذشته استقلال ادعا می‌ کند که هرگز رحمتی باعث جدایی اش از استقلال نشده است.


 

رضا عنایتی از مصاحبه ای که روز گذشته از قولش منتشر شده بود و در آن به اختلاف بین او و مهدی رحمتی پرداخته شده بود، حسابی ناراحت است. او در این باره به "ورزش سه" گفت: از صحبت های من سوءبرداشت شده است. من هرگز مشکلی با رحمتی ندارم او دوست صمیمی من است و من باز هم می‌ گویم که جدایی ام از استقلال هیچ ربطی به مهدی رحمتی نداشته است.

او ادامه داد: من به طور کلی حرف زدم و هرگز منظورم شخص خاصی نبود. باز هم می‌ گویم که با مهدی رحمتی رفیق هستم و هرگز این حرف ها دوستی ما را خراب نمی‌ کند.

عنایتی در مورد حضورش در سیاه جامگان هم گفت: تمام تمرکزم را روی موفقیت سیاه جامگان گذاشتیم زیرا مدیون مردم مشهد و همچنین تیم ابومسلم خراسان هستم که قبلا در آن توپ می‌ زدم. الان هم تمام سعی ام این است برای سیاه جامگان مثمرثمر باشم.

او درباره شرایط تیمشان ادامه داد: شرایط خوبی داریم و تیم ما ترکیبی از جوان و باتجربه است. با انگیزه ای که رسول خطیبی دارد، مطمئنا امسال تیمی خواهیم بود که حرف های زیادی برای گفتن داریم. تمام توانمان را می‌ گذاریم تا دوباره فوتبال مشهد را زنده کنیم و بتوانیم در این راه موفق باشیم.

مهاجم باتجربه حال حاضر سیاه جامگان مشهد در مورد خریدهایی که انجام داده اند و حضور بازیکنان باتجربه ای همچون خودش رضا حقیقی، دلیر و غیره نظرش را اینگونه بیان کرد: مربی براساس تفکرات خودش بازیکن جذب کرده و قطعا کسانی که آمده اند، مورد نیازش هستند و در چارچوب تاکتیک فکری آقای خطیبی جذب شده اند. چند بازیکن نیز از لیگ یک آمده اند که جز خوب های لیگ یک بودند، بنابراین شرایط خوب است.

عنایتی در مورد اینکه فصل پیش و این فصل کارش را با تیم های مشهدی آغاز کرده گفت: این مساله بسیار خوب است و جای خوشحالی دارد. فوتبال مشهد شرایط خوبی دارد، خوشحالم قرار است در سیاه جامگان توپ بزنم تیمی که با شرایط ویژه در لیگ‌برتر حضور پیدا کرده زیرا ابتدا در لیگ دو بوده بعد به لیگ یک صعود کرده و سپس لیگ‌برتر. فوتبال خراسان پتانسیل های بالایی دارد.

وی در پایان در مورد اینکه هنوز هم بابت جدایی از استقلال دلخور است یا خیر افزود: نه اصلا دلخور نیستم و نظری هم ندارم. برای استقلال به عنوان یک هوادار آرزوی موفقیت می‌کنم. 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 21 تير 1394 | 3:59 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.